SOCIAL MEDIA – AGENCJA REKLAMOWA

Powszechność korzystania z takich portali jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn powoduje, że ich siły marketingowej nikt nie może lekceważyć. Użytkownicy na bieżąco wymieniają się opiniami, łączą w grupy zainteresowań i śledzą setki profili. Firma, która wykorzysta ten potencjał może w szybkim czasie zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i zdobyć nowych klientów. Należy jednak pamiętać o tym, że media społecznościowe to nie tylko reklama, ale również nawiązywanie trwałych relacji ze swoimi odbiorcami.

Dowodem na skuteczność i długoterminowość tego typu działań są największe światowe koncerny, które co roku zwiększają budżety na marketing prowadzony w social mediach. Wszystko po to, aby dopasować się do trendów i tworzyć oryginalne, efektywne kampanie społecznościowe.
Tworzenie skutecznej kampanii powinna rozpocząć odpowiedź na następujące pytania: Kto będzie należał do grupy docelowej? Co zainteresuje odbiorców kampanii? Jaki jest cel prowadzonych działań?

Skorzystaj ze spisu treści poniżej lub czytaj wszystko po kolei 😉

Facebook Ads – kampania Social Media na Facebooku

Reklamowanie się przy użyciu Facebook Ads pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej. Poza podstawowymi parametrami, takimi jak geolokalizacja, wiek czy płeć możemy określić bardziej szczegółowy profil użytkownika. Facebook pozwala dotrzeć do ludzi, którzy obserwują profile związane z konkretną branżą, a także do tych, którzy śledzą Twoją najbliższą konkurencję.

Portal pobiera opłaty za wyświetlenie konkretnego postu w promowanym okienku reklamowym lub za wejście na profil Twojej firmy za pośrednictwem wyświetlanego ogłoszenia. Nasza Agencja Reklamowa skutecznie tworzy tego typu kampanie i chętnie poprowadzi je dla Ciebie.

Dlaczego warto skorzystać z reklam Facebook?

Kampania Social Media pomoże zdobyć nowych klientów
Kampania Social Media pomoże zdobyć nowych klientów

1. Zwiększy się znajomość Twojej firmy wśród internautów.
2. Będziesz otrzymywać więcej zapytań ofertowych, co spowoduje wzrost liczby klientów.
3. Dotrzesz do potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani ofertą, a nie znali wcześniej Twojej firmy.
4. Ruch na Twojej stronie internetowej znacznie się zwiększy.

Reklamy na Instagramie

Możliwości reklamowe Instagrama są bardzo szerokie. Mamy różne typy treści, miejsca wyświetlania, wezwanie do działania i 8 milionów aktywnych kont w Polsce (aktywne konto = konto na które ktoś loguje się każdego dnia).

Z każdego zdjęcia czy filmu możesz kierować użytkownika w inne miejsce, np. na stronę główną firmy, na konkretną podstronę produktu, na profil na Instagramie lub do wysłania bezpośredniej wiadomości (direct).

Grupa odbiorców może być wybrana w mniej lub bardziej precyzyjny sposób. Możesz wybrać konkretne miasta, Państwa lub zaznaczyć lokalizację w pewnym promieniu od miejsca w którym aktualnie przebywamy. Instagram pozwala również na wybranie płci i wieku grupy docelowej oraz ich zainteresowań. Pozwoli to na precyzyjne kierowanie reklamy.

Reklama na Instagramie. Czy warto?

Zdecydowanie TAK! Instagram to najszybciej rozwijające się medium w Polsce. Mamy do czynienia z powtórką z Facebookiem. Firmy, które zdecydowały się na wczesnym etapie wzrostu popularności Facebooka na reklamy na tym portalu odniosły bardzo duże korzyści i również uznały za zasadne zaangażowanie się w reklamy na Instagramie. Przedsiębiorstwa, które nie korzystały reklam na Facebooku lub nie miały możliwości reklamowania się we wczesnej fazie jego wzrostu, mają niejako drugą szansę.

Reklamy na Instagramie świetnie sprawdzą się w firmach, które mają do zaoferowania atrakcyjnie wyglądający produkt lub potrafią opowiedzieć o swojej usłudze w angażujący odbiorcę sposób.

Remarketing na Insta

Narzędzia Instagrama pozwalają na adresowanie reklam do osób, które wcześniej weszły w interakcję z profilem firmy. Być może wcześniej polubiły lub skomentowały zdjęcie, może po prostu otworzyły i zamknęły profil firmy. Dzięki remarketingowi możesz kierować reklamy konkretnie do tych osób i nienachlanie przypomnieć im o istnieniu firmy, zaangażować do dalszej interakcji, kontynuowania procesu zakupowego.

Ile kosztuje reklama w Social Media?
Ile kosztuje reklama w Social Media?

Ile kosztuje reklama na Instagram?

Cena wyświetlenia reklamy 1000 razy waha się pomiędzy 1 a 10zł – w zależności od atrakcyjności reklamy, liczby interakcji, konkurencji. Jeśli reklama jest atrakcyjna i angażuje użytkowników to koszt 1000 wyświetleń jest niższy.

Cena jednego kliknięcia i tym samym przejścia na stronę internetową lub profil to między 0,05 a 0,40zł również w zależności od atrakcyjności reklamy, liczby interakcji oraz konkurencji.

Podane wyżej ceny reklam na Instagramie powodują, że jest to jedna z najtańszych metod promocji w Internecie. Korzystają z niej zarówno małe, jak i duże firmy. Precyzyjne określenie grupy docelowej pozwoli dotrzeć do klientów firmie z praktycznie każdej branży. Promowanie swoich usług lub towarów jeszcze nigdy nie było tak łatwe i tanie!

Inne kampanie Social Media

Nasza Agencja Reklamowa prowadzi również kampanie w innych social media, takich jak Twitter i LinkedIn. Reklama na tych portalach nie jest odpowiednia dla wszystkich firm, wszystkich branż oraz wszystkich rynków. Jeśli jesteś zainteresowany reklamami w wyżej wymienionych mediach społecznościowych napisz do nas!

Nasza oferta na marketing w Social Media:

1. Prowadzimy profil Twojej firmy na takich portalach, jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter, Goldenline.
2. Regularnie publikujemy przygotowane przez nas wpisy, skierowane do konkretnej grupy docelowej.
3. Prowadzimy angażujące rozmowy z użytkownikami w mediach społecznościowych, a także na blogach i forach.
4. Możemy zostać oficjalnym reprezentantem Twojej firmy i brać udział w dyskusjach na temat marki.
5. Przeprowadzimy kampanie reklamowe Facebook Ads
6. Odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych wpływa korzystnie na pozycjonowanie strony internetowej.

Zaangażowanie w Social Media a pozycjonowanie strony

Google już w 2010 roku informowało, że liczba sygnałów w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. W 2014 Google przyznało, że nie jest w stanie ocenić i brać pod uwagę jakiejkolwiek działalności w social media do tworzenia rankingu. Ta sytuacja zmieniła się z początkiem 2018 roku i wpływ jest dość spory.

Testy przeprowadzone przez Hootsuite wykazały, że zaangażowanie się w media społecznościowe przynosi krótko i długoterminowe korzyści dla strony www firmy.

Nie oznacza to jednak, że należy tworzyć jak najwięcej treści na Facebooka, Instagram czy Twitter. Warto stworzyć ciekawy, klikalny content, wspólną strategię dla wszystkich profili i zachęcić odbiorców do interakcji z postami.

Aktywność w Social Media powinna być teraz częścią strategii pozycjonowania i odwrotnie.

Zainteresowany?

Odezwij się do nas. Wpisz w formularzu kontaktowym najistotniejsze dane i czekaj na odpowiedź. Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Tylko jedna wiadomość dzieli Cię od sukcesu w mediach społecznościowych! 3G Agencja Reklamowa Social Media Rzeszów!