8 rzeczy które musisz wykorzystać w Google AdWords

8 Rzeczy, Które Musisz Wykorzystać w Google AdWords część 2

Dzisiaj przygotowaliśmy kolejną część informacji związanych z PPC (pay per click – płać za kliknięcie). Zobacz co jeszcze sprawia, że powinieneś się zastanowić na wprowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowej w swojej firmie. Korzystaj z nowych rozwiązań i pozwól im zdobywać dla Ciebie klientów.

 

  1. Lepsza jakość + wyższy CTR = niższe CPC (cost per click – opłata za kliknięcie)

Postaw na matematykę i wydawaj mniej! Twórz dobre reklamy, bo im więcej klientów w nie kliknie, tym mniej zapłacisz za każde kolejne kliknięcie. Reklamodawcy eksperymentują z frazami kluczowymi, podczas gdy należy skupić się na treści reklamy. Napisz 5 tekstów reklamowych do każdej z grup reklam. Google AdWords będzie wyświetlać je naprzemiennie, a Ty zbierzesz odpowiednie dane. Po ich analizie odrzuć najsłabsze reklamy i dopisz zbliżone do tych najlepszych. Rób tak przez całą kampanię, a po pewnym czasie będziesz mieć 5 skutecznych reklam z wysokim CTR.

  1. Kampania PPC nie jest droga

Może Ci się to wydawać nieprawdą, jeżeli jeszcze się nie reklamujesz, albo nie masz odpowiednio zoptymalizowanej kampanii. Rzeczywistość jest taka, że w większości branż koszty kliknięcia są małe, a dobrze skonfigurowana kampania jeszcze je obniża. Kliknięcie jednego klienta w reklamę może być wydatkiem około 20 groszy. Biorąc pod uwagę statystyki, które mówią o 50% skuteczności Google AdWords, płacisz 40 groszy za jeden telefon od klienta. Warto zwrócić uwagę na to, że zawsze trafia do Ciebie klient, który potrzebuje Twojej usługi bądź produktu. Porównaj to z reklamą w radiu, telewizji czy prasie – dużo wyświetleń, duże koszty i odbiorcami są ludzie bez określonej potrzeby związanej z Twoją ofertą.

  1. Wykluczające słowa kluczowe są niezbędne

Zobacz w Google Analytics czego poszukują klienci i stale powiększaj bazę fraz wykluczających. Dopisanie do listy tych najbardziej podstawowych, takich jak „darmowy” czy „samodzielnie” przyniesie spadek wejść bez konwersji, mniejsze koszty, a może nawet wzrost CTR. Nie ma nic bardziej frustrującego niż utrata pieniędzy i ciężkiej pracy przy optymalizacji kampanii tam, gdzie dało się temu łatwo zapobiec. 

  1. Połącz PPC i SEO

Według statystyk aż 41% kliknięć trafia do pierwszych 3 wyników w wyszukiwarce. Jeżeli pozycjonowanie strony internetowej doprowadziło Twoją firmę na pierwsze miejsce w wynikach organicznych to po dodaniu do tego aktywnych reklamodawców daje Ci dopiero 5 miejsce na liście. Co się stanie w przypadku połączenia dobrego pozycjonowania i AdWords? 2 na 5 pierwszych wyników będzie należeć do Ciebie i da Ci zdecydowaną większość kliknięć od klientów.

Rozpocznij kampanię Google AdWords

Zdecydowanie jest to rozwiązanie, które powinna przetestować każda firma. Na zachodzie od dawna święci triumfy, a w  Polsce szybko zyskuje na popularności. Jeżeli chcesz być lepszy od konkurencji – zacznij już dziś! Zobacz co może dać Ci kampania AdWords. Porównaj jej wyniki z tradycyjnym marketingiem, a wkrótce przeniesiesz większość budżetu reklamowego na PPC.

Dobra kampania Google AdWords wymaga dużej pracy, włożonej w stworzenie, optymalizację i analizę. Jeśli nie masz na to czasu to pozwól, że 3grapes studio zrobi to za Ciebie. Skontaktuj się z nami, a podamy więcej szczegółów i przygotujemy bezpłatną wycenę.

 

Zainteresowany? Pisz: biuro@3gstudio.pl lub dzwoń pod: 781-242-444. Znajdź klientów w Internecie!

 

Ten wpis został wyszukany dzięki frazom:

  • kampania Google AdWords
  • prowadzenie Google AdWords
  • poradnik Google AdWords