8 rzeczy które musisz wykorzystać w Google AdWords

8 Rzeczy, Które Musisz Wykorzystać w Google AdWords część 1

Pay per click, czyli płać za kliknięcie to obecnie jeden z najskuteczniejszych rodzajów reklamy w Internecie. Główna funkcjonalność PPC zawiera się w samej nazwie i dotyczy kliknięć w banner czy link (nie płaci się za samo wyświetlenie reklamy). W ostatnich latach to właśnie pay per click stał się podstawowym działaniem e-marketingu, bez względu na branżę czy wielkość firmy. Najpopularniejszym przykładem PPC jest Google AdWords. 

 

Przygotowaliśmy listę 8 informacji, które pomogą Ci w lepszym zrozumieniu tej formy reklamy. Sprwadź jakie korzyści płyną z PPC i rozpocznij własną kampanię. Oto pierwsze cztery z nich.

  1. Więcej niż 50% płatnych kliknięć pochodzi z urządzeń mobilnych

Na całym świecie, w tym w Polsce, rynek mobilny rozwija się w bardzo szybkim tempie i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja miała się zmienić. Jest to kluczowa informacja dla reklamodawców, z której wynika, że optymalizacja stron i reklam na urządzenia mobilne jest niezbędna. Obecnie jest to wyłącznie rekomendacja, ale wkrótce stanie się warunkiem obligatoryjnym dla tych, którzy będą chcieli pozostać na rynku internetowym. W 2016 roku wiele firm postawiło na kompletną optymalizację i im się to opłaciło. Jeżeli Twoja firma nie ma jeszcze responsywnej ani mobilnej strony to jak najszybciej to zmień! Umieść kontakt w widocznym i łatwo dostępnym miejscu. Zoptymalizuj reklamy tak, aby prawidłowo wyświetlały się na tabletach i smartfonach. Bez tego stracisz wielu potencjalnych klientów.

  1. 1 na 2 osoby klikające w reklamę Google AdWords kontaktuje się z firmą. 

Jeżeli numer telefonu do Twojej firmy znajduje się w widocznym miejscu to istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient do Ciebie zadzwoni. Google daje możliwość dodania numeru telefonu do treści reklamy. Skorzystaj z tego. Na smartfonach jest to szczególnie istotne. Dobrze skonfigurowana reklama,  wezwanie do działania znajdujące się na stronie oraz widoczny numer telefonu sprawia, że w rzeczywistości płacisz za połączenie z Twoją firmą.

  1. Konwersja z remarketingu zwiększa się z czasem

Remarketing jest wart całego zainwestowanego czasu i pieniędzy. Nawet jeśli CTR (click through rate – współczynnik klikalności)spada to konwersja może rosnąć. Jest to dowód na to, że wieści o nieskuteczności reklam bannerowych są nieprawdziwe. Jeżeli klient przeglądał na Twojej stronie ofertę czy produkty w sklepie to znaczy, że był nimi zainteresowany. Remarketing może za pomocą banneru na innej stronie przypomnieć mu o porzuconym koszyku.

  1. Prawie połowa internautów nie odróżnia reklamy PPC od organicznych wyników wyszukiwania

Ta statystyka jest zaskakująca, ale daje bardzo dużą wiedzę. Przede wszystkim oznacza, że warto zainwestować w reklamy Google AdWords. Mit o tym, że nikt nie klika w reklamy zostaje jednoznacznie obalony. Walka o klienta nie jest już determinowana przez największy budżet, wielkość firmy czy staż na rynku.

 

Zainteresowany? Pisz: biuro@3gstudio.pl lub dzwoń pod: 781-242-444. Znajdź klientów w Internecie!

 

Ten wpis został wyszukany dzięki frazom:

  • kampania Google AdWords
  • prowadzenie Google AdWords
  • poradnik Google AdWords