5 sposobów na ulepszenie kampanii Google AdWords

5 sposobów na ulepszenie kampanii Google AdWords

Tworząc swoją kampanię reklamową w Google AdWords pamiętaj o tym, aby skupić się nie tylko na strategii, ale również na ciągłym jej ulepszaniu i optymalizacji. Oto lista 5 ustawień, które musisz wdrożyć. Nie przekonuje Cię to? Sprawdź co stracisz bez nich.

 

  1. Rozszerzenia reklam Google AdWords

Jest to najbardziej podstawowe ustawienie kampanii. Google przyznaje, że ma ono wpływ na wzrost wyniku jakości. Największą zalet jest zdecydowane poprawienie wyników jakości, co przekłada się na niższe koszty CPC. Rozszerzeń jest wiele, np. zachęcenie do pobrania aplikacji, czy przejście na konkretną podstronę. Nie wszystkie będą jednak działać w Polsce, jak chociażby rozszerzenie opinii. Warto skorzystać z tych dostępnych, bo bez nich reklama będzie słabo widoczna.

  1. Dynamiczne wypełnianie treści w czasie rzeczywistym

Chociaż nazwa opcji jest bardzo skomplikowana to wdrożenie jej jest banalnie proste. Jedyne co trzeba zrobić to stworzyć plik danych z atrybutami, a następnie stworzyć format reklamy dla sieci wyszukiwania, która będzie odnosić się do naszego pliku. Ad Customizers pozwala na dostosowanie treści reklamy  w czasie rzeczywistym i uzależnienie jej np. od słów kluczowych wpisanych w wyszukiwarkę. Osiągnięcie takiego samego efektu bez niej sprawi, że struktura kampanii będzie bardzo skomplikowana, a jej optymalizacja znacznie utrudniona.

  1. Odliczanie czasu

Reklama analizuje czas w sposób w pełni zautomatyzowany. Aby włączyć tę funkcję, wystarczy w pierwszej linijce kampanii umieścić tekst: „Do końca promocji pozostało {=COUNTDOWN(„2017/08/31 23:59:59″,”pl”,5)}”. Data i godzina w formule oznaczają czas, kiedy kończy się promocja, następnie mamy informację dotyczącą języka i liczbę dni informującą kiedy ma zacząć się odliczanie. Warto skorzystać z takiej funkcjonalności, ponieważ zegar odliczający czas do końca promocji zmotywuje potencjalnego klienta do podjęcia działania.

  1. Listy remarketingowe w kampanii

Remarketing List for Search Ads pozwala na kierowanie reklamy wyłącznie do osób z Twojej listy lub na całkowite ich wykluczenie. Oznacza to tworzenie konkretniejszych grup odbiorców i ustawianie dla nich różnych stawek CPC. Aby ustawić tę opcję należy skopiować istniejącą już listę remarketingową. Do jednej wersji trzeba wprowadzić kierowanie i stawkę, a w drugiej wykluczyć tę samą grupę. Bez RLSA grupa odbiorców reklamy jest bardzo ogólna, co zmniejsza skuteczność reklamy.

  1. Skrypty

Jest to wiedza typowo programistyczna, co z jednej strony może przerażać, ale z drugiej daje możliwość na wprowadzenie zmian, których wiele osób się boi. W rzeczywistości nie jest to trudne, bo istnieje wiele blogów poświęconych właśnie skryptom w Google AdWords. Można tam znaleźć wartościowe podpowiedzi lub nawet gotowe rozwiązania. Podstawową zaletą jest większa elastyczność niż w przypadku reguł automatycznych. Bez niej czas, który będziesz musiał poświęcić na ręczne przeliczanie stawek i prowadzanie zmian znacznie się wydłuży.

Rozpocznij kampanię Google AdWords

To rozwiązanie, które musi przetestować każda firma. Na zachodzie od dawna święci triumfy. Polsce szybko zyskuje na popularności. Jeżeli chcesz być lepszy i szybszy od konkurencji – zacznij już dziś! Zobacz co może dać Ci kampania Google AdWords. Porównaj jej wyniki z tradycyjnym marketingiem, a wkrótce przeniesiesz większość budżetu reklamowego na PPC.

Dobra kampania Google AdWords wymaga dużego nakładu pracy, włożonego w stworzenie, optymalizację i analizę. Jeśli nie masz na to czasu to pozwól, że 3grapes studio zrobi to za Ciebie. Skontaktuj się z nami, a podamy więcej szczegółów i przygotujemy bezpłatną wycenę.

 

Zainteresowany? Pisz: biuro@3gstudio.pl lub dzwoń pod: 781-242-444. Znajdź klientów w Internecie!

 

Ten wpis został wyszukany dzięki frazom:

  • kampania Google AdWords
  • prowadzenie Google AdWords
  • poradnik Google AdWords