Branża fitness była jedną z najbardziej dotkniętych przez obostrzenia. Choć wiele siłowni próbowało funkcjonować, zmieniając zasady na jakich mogą w nich ćwiczyć klienci to ostatecznie wiele z nich musiało wstrzymać działalność. Teraz branża fitness zacznie wracać do życia. Ludzie tłumnie ruszą na siłownie. Warto przypomnieć się tym, którzy byli klientami wcześniej, a także przyciągnąć nowych.  […]

Wkraczamy w okres wakacyjny, a dodatkowo poluzowanie obostrzeń wpłynie korzystnie na chęć wyjazdów lub wysłania dzieci na kolonie i obozy. Można się spodziewać, że wkrótce ludzie tłumnie ruszą na wypoczynek. Dzieci zmęczone nauką zdalną będą chciały wrócić do przebywania wśród rówieśników i nadrobić zaległości w nauce lub sporcie. Warto przypomnieć się tym, którzy byli klientami […]

Branża hotelarska stoi przed ogromnymi wyzwaniami związanymi ze wznowieniem działalności po lockdownie. Oprócz nowego reżimu sanitarnego czy certyfikatów bezpieczeństwa czekaj ją żmudny proces odzyskiwania zaufania. Szczególnie teraz warto przypomnieć klientom o swojej ofercie i zapewnić o bezpieczeństwie pobytu. Inne hotele na pewno będą się mocno reklamować, chcąc przyciągnąć klienta z powrotem lub dotrzeć do nowego, […]

Branża gastronomiczna jest bardzo konkurencyjna – w Polsce istnieje ponad 100 tysięcy restauracji i kawiarni. Aby wybić się ponad konkurencję trzeba zaangażować się w nowoczesne formy reklamy. Jest to ważne szczególnie teraz, gdy lokale zaczynają się otwierać po dłuższej przerwie. Lockdown to czas, w którym wielu klientów przerzuciło się na jedzenie w domu, dostawy oferowane […]

Pozycjonowanie jest skomplikowanym procesem, który najlepiej zlecić profesjonaliście. Jednak co zrobić w przypadku, kiedy nasz budżet nie pozwala na takie wydatki, a zależy nam na poprawieniu widoczności naszej strony i zwiększeniu liczby odwiedzających? Jest na to sposób. Część działań pozycjonerskich możemy wykonać samodzielnie, bez ryzyka, że negatywnie wpłynie to na stronę. Efekt, jaki przyniesie samodzielne […]

Dobre SEO jest niezbędne w każdym biznesie internetowym. Na pewno o tym wiesz, skoro szukasz informacji na ten temat. Masz sklep internetowy i chcesz, żeby Google uważał go za bardziej wartościowy (czytaj: częściej wyświetlał go swoim użytkownikom)? A może jesteś dopiero na etapie tworzenia strony i chcesz, żeby od samego początku wszystko było przygotowane najlepiej […]

Każdego dnia każdy z nas otrzymuje bardzo dużo elektronicznej korespondencji. Liczba wiadomości, zarówno tych dostarczanych na skrzynki prywatne, jak i tych na skrzynki służbowe cały czas rośnie. Zdecydowanie przeważa nad liczbą tradycyjnych listów. Sprzedaż przy użyciu poczty zawsze przynosiła duże zyski. Jednak wraz ze wzrostem konkurencji i ich poczty zyski musiały dzielić się na coraz […]

Tworząc swoją kampanię reklamową w Google AdWords pamiętaj o tym, aby skupić się nie tylko na strategii, ale również na ciągłym jej ulepszaniu i optymalizacji. Oto lista 5 ustawień, które musisz wdrożyć. Nie przekonuje Cię to? Sprawdź co stracisz bez nich. [Aktualizacja 15.01.2019] Dodaliśmy dwie istotne wskazówki. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy to przeczytaj […]

Dzisiaj przygotowaliśmy kolejną część informacji związanych z PPC (pay per click – płać za kliknięcie). Zobacz co jeszcze sprawia, że powinieneś się zastanowić na wprowadzeniu tego rodzaju kampanii reklamowej w swojej firmie. Korzystaj z nowych rozwiązań i pozwól im zdobywać dla Ciebie klientów. Lepsza jakość + wyższy CTR = niższe CPC (cost per click – […]

Google stale poszerza zakres swoich produktów. Próbuje też różnymi sposobami rozwinąć nie do końca udany produkt, jakim niewątpliwie jest Google+. Robi to poprzez łączenie z różnymi usługami, a jedną z nich jest Google Moja Firma (Google My Business). Jeżeli masz małą firmę to korzystanie z Google Moja Firma jest koniecznością. Panel umożliwia zarządzanie danymi w […]